Самоосвіта

Вебінари 

№п/п
Тема вебінару
Наявність сертифіката
1.                 
«Інтерактивна дошка – нові можливості для освіти»
+
2.                 
“Проекторы ViewSonic – модельный ряд и новинки 2017г.”
-
3.                 
«Дитина замовляє розвиток»
-
4.                 
"Детский и подростковый коучинг"
-
5.                 
«Новинки проекторов Hitachi»
-
6.                 
«Безпека життєдіяльності дітей»
-
7.                 
Предметна компетентність на уроках хімії
-
8.                 
Реалізація компетентнісного підходу у викладанні англійської мови в серії підручників ВГ "Основа
-
9.                 
Хмарні сервіси в проектній діяльності.
-
10.            
Утілення компетентнісного підходу до навчання та виховання школярів у підручнику нового покоління
-
11.            
Мотивація навчання через мультимедійні ігрові вправи.
-
12.            
Мультимедіа: формування акмеологічного освітнього простору.
-
13.            
Психологічні прийоми створення сприятливого клімату на уроках.
-
14.            
Щаслива дитина в шкільній родині. Секрети шкільних заходів.
-
15.            
Використання сервісу Blendspace при підготовці та проведення уроків.
-
16.            
Презентація можливостей програми eTwinning Plus для українських учителів.
-
17.            
Можливості ініціативи Ангели Школи. Чим ми можемо бути корисні школі.
-
18.            
EdCamp Ukraine - від мрії до спільноти
-
19.            
GoCamp: як підготувати підлітків до життя в XXI столітті
-
20.            
Проектна діяльність для розвитку навичок XXI століття.
-
21.            
"Глобальна мета освіти - під'єднання учіння до діяльності, яка допоможе зробити світ кращим"
-
22.            
Как быстро и просто организовать работу команды в компании?
-
23.            
Хімія. 7 клас. Кисень. Хімія. 8 клас. Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами.
+
24.            
Біологія. 8 клас. Особливості розгляду сенсорних систем людини у курсі біології 8 класу.
+
25.            
Основи здоров’я. 8 клас. Соціальні аспекти статевого спілкування.
+
26.            
Біологія. 7 клас. Аналіз фізіологічних систем тварин на прикладі транспортної системи.
+
27.            
«Профессиональные решения NEC для визуализации. Ключевые продукты и области применения»

28.            
«Проведение итогового речевого обследования и оценка результатов у детей с ОВЗ»
+
29.            
"Детский и подростковый коучинг"
-
30.            
«Развитие связной речи у детей с ОНР с помощью инновационных технологий»
-
31.            
«Інклюзивна освіта: роль громадськості в її впровадженні»
-
32.            
Проектна діяльність дошкільників: методична кухня
-
33.            
«Интерактивные методы запуска речи у «неговорящих» детей»
-
34.            
«Невротичні розлади дітей дошкільного віку»
-
35.            
«Генетика и эпигенетика редких болезней»
-
36.            
Основи здоров’я. 9 клас. Формування ключових компетентностей для життя при вивченні предмета «Основи здоров’я» у 9 класі (за новою програмою і новим підручником)
+
37.            
Хімія. 9 клас. Формування критичного мислення на уроках хімії засобами підручника для 9 класу.
+
38.            
Сучасний український підручник: яким йому бути. (на прикладі підручників з біології та основ здоров’я)
+
39.            
Основи здоров’я. 7 клас. Формування компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві при вивченні предмета «Основи здоров’я» у 7 класі
+
40.            
Основи здоров’я. 8 клас. Орієнтація на потреби учня в освітньому процесі і дитино центризм при вивченні предмета «Основи здоров’я» у 8 класі
+
41.            
Біологія. 8 клас. Проблемний метод викладання біології на прикладі матеріалу 8 класу.
+
42.            
Біологія. 9 клас. Проблемний метод викладання біології на прикладі матеріалу 9 класу. Презентація нового підручника для 9 класу.
+
43.            
Біологія. 7 клас. Проблемний метод викладання біології на прикладі матеріалу 7 класу.
+
44.            
Хімія. 7 клас. Формування ключових компетентностей на уроках хімії у 7 класі на прикладі теми «Вода»
+
45.            
Хімія. 8 клас. Формування ключових компетентностей на уроках хімії у 8 класі на прикладі теми «Основні класи неорганічних сполук»
+

Немає коментарів:

Дописати коментар

 
 
Blogger Templates