Вебінари
№п/п
|
Тема вебінару
|
Наявність
сертифіката
|
1.
|
«Інтерактивна
дошка – нові можливості для освіти»
|
+
|
2.
|
“Проекторы ViewSonic – модельный ряд и новинки 2017г.”
|
-
|
3.
|
«Дитина замовляє
розвиток»
|
-
|
4.
|
"Детский и подростковый коучинг"
|
-
|
5.
|
«Новинки проекторов Hitachi»
|
-
|
6.
|
«Безпека життєдіяльності дітей»
|
-
|
7.
|
Предметна
компетентність на уроках хімії
|
-
|
8.
|
Реалізація
компетентнісного підходу у викладанні англійської мови в серії підручників ВГ
"Основа
|
-
|
9.
|
Хмарні сервіси в
проектній діяльності.
|
-
|
10.
|
Утілення
компетентнісного підходу до навчання та виховання школярів у підручнику
нового покоління
|
-
|
11.
|
Мотивація навчання
через мультимедійні ігрові вправи.
|
-
|
12.
|
Мультимедіа:
формування акмеологічного освітнього простору.
|
-
|
13.
|
Психологічні прийоми
створення сприятливого клімату на уроках.
|
-
|
14.
|
Щаслива дитина в
шкільній родині. Секрети шкільних заходів.
|
-
|
15.
|
Використання сервісу
Blendspace при підготовці та проведення уроків.
|
-
|
16.
|
Презентація
можливостей програми eTwinning Plus для українських учителів.
|
-
|
17.
|
Можливості ініціативи
Ангели Школи. Чим ми можемо бути корисні школі.
|
-
|
18.
|
EdCamp Ukraine - від
мрії до спільноти
|
-
|
19.
|
GoCamp: як
підготувати підлітків до життя в XXI столітті
|
-
|
20.
|
Проектна діяльність для розвитку навичок XXI століття.
|
-
|
21.
|
"Глобальна мета освіти -
під'єднання учіння до діяльності, яка допоможе зробити світ кращим"
|
-
|
22.
|
Как быстро и просто организовать
работу команды в компании?
|
-
|
23.
|
Хімія. 7 клас. Кисень. Хімія. 8 клас.
Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами.
|
+
|
24.
|
Біологія. 8 клас. Особливості розгляду
сенсорних систем людини у курсі біології 8 класу.
|
+
|
25.
|
Основи здоров’я. 8 клас. Соціальні
аспекти статевого спілкування.
|
+
|
26.
|
Біологія. 7 клас. Аналіз фізіологічних
систем тварин на прикладі транспортної системи.
|
+
|
27.
|
«Профессиональные решения NEC для визуализации. Ключевые продукты и области
применения»
|
|
28.
|
«Проведение итогового речевого
обследования и оценка результатов у детей с ОВЗ»
|
+
|
29.
|
"Детский и подростковый
коучинг"
|
-
|
30.
|
«Развитие связной речи у детей с ОНР с
помощью инновационных технологий»
|
-
|
31.
|
«Інклюзивна освіта: роль громадськості
в її впровадженні»
|
-
|
32.
|
Проектна діяльність дошкільників:
методична кухня
|
-
|
33.
|
«Интерактивные методы запуска речи у
«неговорящих» детей»
|
-
|
34.
|
«Невротичні
розлади дітей дошкільного віку»
|
-
|
35.
|
«Генетика и эпигенетика редких
болезней»
|
-
|
36.
|
Основи здоров’я.
9 клас. Формування ключових компетентностей для життя при вивченні предмета «Основи
здоров’я» у 9 класі (за новою програмою і новим підручником)
|
+
|
37.
|
Хімія. 9 клас. Формування
критичного мислення на уроках хімії засобами підручника для 9 класу.
|
+
|
38.
|
Сучасний
український підручник: яким йому бути. (на прикладі підручників з біології та
основ здоров’я)
|
+
|
39.
|
Основи здоров’я. 7
клас. Формування компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в
суспільстві при вивченні предмета «Основи здоров’я» у 7 класі
|
+
|
40.
|
Основи здоров’я. 8
клас. Орієнтація на потреби учня в освітньому процесі і дитино центризм при
вивченні предмета «Основи здоров’я» у 8 класі
|
+
|
41.
|
Біологія. 8 клас.
Проблемний метод викладання біології на прикладі матеріалу 8 класу.
|
+
|
42.
|
Біологія. 9 клас.
Проблемний метод викладання біології на прикладі матеріалу 9 класу.
Презентація нового підручника для 9 класу.
|
+
|
43.
|
Біологія. 7 клас. Проблемний метод викладання біології
на прикладі матеріалу 7 класу.
|
+
|
44.
|
Хімія. 7 клас. Формування ключових компетентностей на
уроках хімії у 7 класі на прикладі теми «Вода»
|
+
|
45.
|
Хімія. 8 клас. Формування ключових компетентностей на
уроках хімії у 8 класі на прикладі теми «Основні класи неорганічних сполук»
|
+
|
Немає коментарів:
Дописати коментар